Vračila in reklamacije

ZAMENJAVA IZDELKA

Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga vrnite v poslovalnico KZ Cerklje kjer ste ga prevzeli. 
Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe.

VRAČILO IZDELKA

V skladu s 134. členom ZVPOT (Zakon o varstvu potrošnikov) imate v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev. V tem roku nam na elektronski naslov [email protected] sporočite da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 14 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. 

Skladno s 135. členom ZVPOT potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri teh pogodbah:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
- sklenjenih na javnih dražbah;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe.
Paketu, ki ga vračate obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov (ki ga boste prejeli na vaš elektrosnki naslov v primeru odstopa od pogodbe) ter račun oz. fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite tudi številko TRR, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. V kolikor ponudnik upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali oškodoval ponudnika, kupec ni upravičen do vračila kupnine. Morebitne zahtevke za vračilo blaga s strani pravnih oseb, bomo obravnavali individualno in pri tem v največji meri upoštevali vse razloge in okoliščine. 

STVARNE NAPAKE

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter v zakonsko določenem roku obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku, ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako, ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom, ali
- vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitrejši. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku 8 dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku 8 dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. V tem primeru, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

V primeru spora, se le ti rešujejo preko pristojnega organa glede na sedež potrošnika. Izvensodno reševanje sporov lahko urejate preko Tržnega inšpektorata RS - enota Kranj, Slovenski trg 1, 4000 Kranj oz. preko spleta na spletni strani: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA

Prosimo, kontaktiranje nas in poslali vam bomo obrazec za vračilo izdelka oziroma obrazec za prijavo stvarnih napak.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Ekipa spletne trgovine KZ Cerklje z.o.o.

Zadnja objava: januar 2024